Voděodolný skládací batoh s motivem stromu

05.10.2018 11:02

Ahojky, všechny zde opět zdravím a dnes bych Vám chtěla představit nádherný voděodolný skládací batoh s motivem stromu, který nesmí chybět žádné moderní ženě, protože se hodí na všechny příležitosti. Mě učaroval hned, jak jsem ho poprvé uviděla a úplně jsem se do něj zamilovala.

Nosím jej převážně na výletech, procházkách a všude kam zrovna jdu. Hodí se i do města na menší nákupy ale klidně i do práce. Od chvíle, kdy mě totiž přišel, jiný batůžek už nenosím. Já jsem sice spíš kabelkový typ ale jsou příležitosti, jako hlavně výlety, kdy se kabelka nehodí a musím sáhnout právě po batohu.

Nejvíce oceňuji že tento skládací batoh s motivem stromu je skládací. Mohu jej mít stále u sebe v kabelce a když třeba něco cestou nakoupím, stačí rozložit a mám velký batůžek u sebe. Vejde se dokonce i do kapsy kalhot.

Dále se mě líbí, že je voděodolný a mohu takto mít uschované věci i třeba za deště. Protože i když mám deštník, tak většinou jsem napůl mokrá i já. Navíc mám manžela rybáře a dost často jezdíme k vodě na ryby, kde strávíme celý den a když začne pršet, mám svoje věci alespoň trochu chráněné před deštěm. I na výletech se to hodí.

Tento voděodolný skládací batoh s motivem stromu je vyrobený z materiálu polyester, je velice lehoučký a tenoučký, má nastavitelnou délku ramenních popruhů a taky si jej můžete zakoupit v různých barvičkách jako například černá, tmavě modrá, zelená, růžová, oranžová a světle modrá. Já si vybrala růžový, protože se mě hodí ke sportovnímu oblečení, které mám právě v této barvě. Rozměry v rozloženém stavu jsou 40 x 28 x 13 centimetrů a ve složeném stavu jen 13 x 12 centimetrů.

Takže na závěr, tento batůžek za sebe mohu vřele doporučit, je vhodný pro každou příležitost a hlavně má super rozměry a je pevný, kvalitní a z příjemného materiálu. A asi nyní každého zajímá, kde se dá sehnat za co nejlepší peníz. Mám pro Vás super radu, mají ho levno a ještě nedáte ani kačku za poštovný na stránkách poštovné zdarma - zde. Stačí kliknout a jste přímo na této stránce, kde si batůžek můžete rovnou objednat. A abych nezapoměla, na těchto stránkách najdete i hromadu dalšího zboží, za žádné neplatíte poštovné a tyto stránky za sebe mohu doporučit. Zde odkaz na ně - poštovné zdarma.

A nyní už hurá nakupovat, mějte se a příště u další recenze na viděnou a kdo bude mít další otázky, jako vždy pište, pište, pište na můj email, facebook nebo do zpráv, ráda na vše odpovím.

mějte se... Markéta