Povlak na polštář - Německý ovčák

02.01.2019 14:12

Ahojky, všechny zde opět zdravím a dnes bych Vám chtěla představit nádherný originální povlak, který potěší všechny milovníky německých ovčáků. Já osobně mám německé ovčáky dva, takže pro mě bylo velice těžké si vybrat jeden povlak na polštář, když v nabídce je rovnou 23 různých motivů s německými ovčáky.

Každý je jiný a můžete si vybrat rovnou z několika druhů ovčounů, jak klasický typ Rex, znakáče nebo vlkošedé. Chybí jen celočerný, což mě chvíli mrzelo, protože právě černoušci jsou nejkrásnější a většinou jsou to pracáci, v nabídce jsou ale krásní výstaváci a z pracovní linie tam najdete krásné vlkošedy.

Dokonce si můžete vzít jak se štěnětem tak dospělákem. Já si dlouho nemohla vybrat, protože všechny jsou opravdu nádherný, tak jsem si vzala povlak, kde jsou rovnou čtyři ovčáčci, 2 výstavní a 2 pracovní linie, což je krásná kombinace.

A nyní už rovnou ke kvalitě a složení povlaku. Povlak je vyrobený z materiálu len, což je velice pevný a odolný materiál. Možná pro někoho se může zdát až trošku tvrdý, ale pokud jej vyperete v aviváži, krásně změkne a je opravdu pohodlný a na omak jemný. Mě tento materiál vyhovuje, právě z důvodu, že na něm často leží němečtí ovčouni a drápkama jej neroztrhnou, protože je hodně pevný.

Rozměry tohoto povlaku na polštář jsou klasicky 45 x 45 centimetrů, což pěkně pasuje na většinu malých polštářků. Výhodou také je, že jej můžete kdykoliv z polštáře sundat a vyprat. Já ho prala zatím jen na 40 stupňů a barvy zůstali stejné. Na více jsem zatím nezkoušela. Při této teplotě povlak zůstal stejný a barvy na něm nevybledli.

Negativa povlaku na polštář - zatím jsem žádná neobjevila, snad jen to, že mohli být jasnější barvy, přijde mě dost světlý, ale to třeba někomu může naopak vyhovovat, já mám totiž raději veselé jasnější barvičky, takové zářivé a povlak má dost jemné, nevýrazné až světlé barvy. Ale to si myslím že je taky typem materiálu, ze kterého povlak je vyrobený.

Takže na závěr, tento nádherný a pro všechny milovníky německých ovčáků krásný povlak na polštář za sebe mohu doporučit, stačí si vybrat kterého ovčáka na něm chcete, povléct povlak na polštářek a můžete rovnou se svým čtyřnohým mazlíkem na něj ulehnout.

A asi nyní každého zajímá, kde se dá sehnat za co nejlepší peníz. Mám pro Vás super radu, mají ho levno a ještě nedáte ani kačku za poštovný na stránkách poštovné zdarma - zde. Stačí kliknout a jste přímo na této stránce, kde si tento povlak můžete rovnou objednat. A abych nezapoměla, na těchto stránkách najdete i hromadu dalšího zboží, za žádné neplatíte poštovné a tyto stránky za sebe mohu doporučit. Zde odkaz na ně - poštovné zdarma.

A nyní už hurá nakupovat, mějte se a příště u další recenze na viděnou a kdo bude mít další otázky, jako vždy pište, pište, pište na můj email, facebook nebo do zpráv, ráda na vše odpovím.

mějte se... Markéta