Objev pěnu na mytí nádobí Jar

25.06.2019 16:27

 Okamžitá pěna připravená ihned k použití

Jedním zmáčknutím pumpičky se vytvoří pěna připravená ihned k použití. Nemusíte přidávat žádnou vodu: pěna je vše, co potřebujete pro rychlé odstranění mastnoty z nádobí!

1. Úžasná síla při odstraňování mastnotyUž žádné namáčení připálených pánví přes noc. Mastnota a nečistoty získávají díky účinné síle Jaru rovnocenného soupeře. Pěna na mytí nádobí Jar zanechává nádobí pokaždé čisté a bez poskvrnky.

2. Dokonalý pro odstraňování odolných zbytků jídla a připálené mastnotyDíky účinnému složení je pěna na mytí nádobí Jar ideální pro odstraňování odolných zbytků jídla a připálené mastnoty.

3. Až 2x déle trvající síla proti mastnotě*Jedno zmáčknutí pumpičky stačí na umytí více nádobí a vaše lahev Jaru tak déle vydr

Měl jsem tu možnost otestovat Jar okamžitá pěna za což moc děkuji

testování probíhalo v  rámci projektu trnd.com. Už první informace o novém jaru ve mě vzbudily zvědavost a mám velkou rodinu a nádobí myji velmi často. I když mám myčku na nádobí, je spousta věcí, které v ní nemyji. Například hodně mastné pánve. i když reklamy říkají, že do myčky můžu dát všechno, přesvědčil jsem se, že hodně mastné a připečené nádobí se stejně neumyje pořádně a ještě je špinavá myčka i filtr. Dosud jsem používal Jar sensitiv.  Mám totiž hodně citlivou pokožku na rukách a mytím nádobí se mi vysušuje a zarudne, svědí a pálí. Jar proto kupuji často, protože nedráždí.  Vždycky když dám jar na houbičku, několikrát ji promnu, aby se udělala pěna. proto mne nadchla myšlenka mít pěnu rovnou. Jar okamžitá pěna je dodáván v balení 375 ml, s praktickou dávkovací pumpičkou. Už se vám tedy nestane, že víc zmáčknete lahev s jarem a vystříkne vám spousta přípravku. Jedno zmáčknutí pumpičky je jedna mycí dávka. Po zmáčknutí pumpičky se na houbičce objeví jemný kopeček voňavé pěny, která vydrží mýt nádobí opravdu překvapivě dlouho a lehce si poradí i s pánví od oleje po smažení a žádné zdlouhavé omývání, oplachování a opakované mytí. Účinek Jaru okamžitá pěna mi připadá větší, než u klasického jaru. Vydrží na víc kousků nádobí a je účinější a silnější. Vůně je jemná, nevtíravá,ale raději bych asi měla nějakou citrusovou ale to je jen můj subjektivní dojem a pocit, mám raději jiný druh parfemace. Pokud shrnu celkovou spokojenost s přípravkem tak jsem mile potěšen a překvapen, mytí okamžitou pěnou je pohodlné, na houbičce máte jen takové množství přípravku, jaké je potřeba, odmašťuje a myje lépe než běžný jar. Jsem s přípravkem velmi spokojen, rád si ho budu kupovat i nadále, jen tak trochu doufám, že bude vyráběn i v jiných vůních.

 

Jars Main Teaser