Dámská kabelka s kopretinou

29.06.2018 15:10

Ahojky, všechny zde opět zdravím a dnes bych Vám chtěla představit nádhernou dámskou kabelku s kopretinou, která nesmí chybět žádné moderní ženě, protože se hodí na všechny příležitosti. Mě učarovala hned, jak jsem ji poprvé uviděla a úplně jsem se do ní zamilovala. Nosím ji převážně do práce ale často mi dělá radost i na výletech, procházkách a všude kam zrovna jdu. Od chvíle, kdy mě totiž přišla, jinou už nenosím.

Je to malá kabelka zdobená motivem kopretiny s řetízkovým popruhem, ale přestože je malá, vejde se mě do ní vše potřebné, od dokladů, peněženky. mobilu, dvou foťáků, bez kterých snad nikam nejdu až po všechny krámy, které sebou stále nosím. Tato krásná kabelka se hodí jak ke společenským šatům tak i ke sportovnímu oblečení, mám už ji vyzkoušenou k různým stylům oblečení a ke všemu vypadá moc pěkně.

Tuhle krásku si můžete zakoupit samozřejmě v různých barvách. Já si vybrala černou, protože se hodí ke všemu a mohu sní jak do divadla, tak klidně i na procházku se psem. Ale mají ji i v dívčí růžové barvě, pak modrou nebo zelenou. Co se týče věku, dle mého vkusu si myslím že ji mohou nosit jak mladé dívčiny tak klidně i dámy v pokročilém věku. Já se asi řadím spíše k tomu pokročilejšímu věku, ale líbí se i vnučce, která si ji přeje růžovou.

A teď tedy něco málo o této kabelce. Je vyrobená z materiálu polyester a PU kůže. Její rozměry jsou 14 x 19,5 x 6 centimetrů. Nosím ji už druhý měsíc a vypadá kvalitně a odolně. Zatím jsem na ni neshledala žádnou vadu, ani estetickou ani vadu materiálu. Kabelka se krásně nosí, je lehoučká, pohodlná a vypadá elegantně. Hlavně k šatům působí velice elegantním dojmem.

Takže na závěr, tuto elegantní kabelku s kopretinou za sebe mohu vřele doporučit, je vhodná pro každou příležitost a hlavně má super rozměry a je pevná, kvalitní a z příjemného materiálu. A asi nyní každého zajímá, kde se dá sehnat za co nejlepší peníz. Mám pro Vás super radu, mají ji levno a ještě nedáte ani kačku za poštovný na stránkách poštovné zdarma - zde. Stačí kliknout a jste přímo na této krásné kabelce, kde si ji můžete rovnou objednat. A abych nezapoměla, na těchto stránkách najdete i hromadu dalšího zboží, za žádné neplatíte poštovné a tyto stránky za sebe mohu doporučit. Zde odkaz na ně - poštovné zdarma.

A nyní už hurá nakupovat, mějte se a příště u další recenze na viděnou a kdo bude mít další otázky, jako vždy pište, pište, pište na můj email, facebook nebo do zpráv, ráda na vše odpovím.

mějte se... Markéta