Bohatě zdobený indiánský lapač snů

16.05.2017 15:23

Ahojky, všechny zde opět zdravím a dnes bych Vám chtěla představit nádherný indiánský lapač snů. Měla  jsem tu možnost si jej vyzkoušet a otestovat přímo v praxi a za mě opravdu velká spokojenost, proto bych jej ráda představila i Vám, mým věrným čtenářům, tedy hlavně čtenářkám, protože takové věcičky převážně milují ženy. Je to nádherná dekorace do Vaší ložnice a určitě už jen při pohledu na tu krásu, se vám bude krásně usínat.  

Lapače snů jsou magické předměty, je to mocný amulet proti veškerým zlým silám. Podle staré indiánské legendy vyrobila první lapač snů zoufalá matka neklidně spícího dítěte, dávajíc tak na radu moudré stařeny. Ručně spletený lapač snů zavěsila nad postýlku dítěte a čekala. Ještě tu noc ji čekalo milé překvapení. Dítě spalo klidně a pokojně, namísto pláče se ze spánku slastně usmívalo. Od té doby byly zlé noční můry ty tam. Jakmile se o tom dozvěděly další ženy, začaly lapače snů vyrábět i pro své děti. Od těch dob se tyto odpuzovače zla věší do pokojů, nad postel, na zdi či do oken.

Vzhledem k tomu, že lapač snů představuje v podstatě ochranu před vším zlem, je možné jej v mini podobě nosit při sobě i jako ochranný amulet. Indiáni věřili, že vás během spánku ochraňují od zlých snů a  ačkoliv to věděcky nelze ověřit, co když na tom opravdu něco je? A i kdyby to nakonec nevyšlo a zlý sen neodehnalo, získáte skvělou dekoraci do bytu, kterou jen tak někdo nemá. Mě se ale od doby co jej má spí krásně a neměla jsem jediný škaredý sen, naopak mám krásné sny a probouzím se s úsměvem na rtech. Tak že by na tom opravdu něco bylo? Asi budete muset vyzkoušet sami :-)

Proto bych Vám chtěla představit tento opravdu nádherný a originální, bohatě zdobený indiánský lapač snů. Vybrat si můžete hned ze tří motivů a to s vlky, medvědem nebo orlem. Já si vybrala ten s vlky a nemůžu se na něj vynadívat, jak je krásný. Má krásně heboučká peříčka a ozdobí každou ložnici nebo dětský pokojíček. Délka tohoto lapače snů je 75 centimetrů. Já jej mám v ložnicí zavěšený a koukám na něj před usínáním.

Takže na závěr, s lapačem snů jsem naprosto spokojená a mohu jej všem vřele doporučit. Hodí se jak do ložnice, tak pro děti nad postýlku do dětského pokoje. A asi nyní každého zajímá, kde se dá sehnat za co nejlepší peníz. Mám pro Vás super radu, mají jej levno a ještě nedáte ani kačku za poštovný na stránkách poštovné zdarma - zde. Stačí kliknout a jste přímo na lapači snů, kde si jej můžete rovnou objednat. A abych nezapoměla, na těchto stránkách najdete i hromadu dalšího zboží, za žádné neplatíte poštovné a tyto stránky za sebe mohu doporučit. Zde odkaz na ně - poštovné zdarma.

A nyní už hurá nakupovat, mějte se a příště u další recenze na viděnou a kdo bude mít další otázky, pište, pište, pište, ráda na vše odpovím.

mějte se... Markéta